Aleks Braunštajn je napravio mali eksperiment. Njegov cilj je bio da ga zaposle najbolji kreativni direktori u Njujorku. Na ovaj način uspeo je da se istakne.
Kada je pet najboljih kreativnih direktora u Njujorku ukucalo svoje ime i prezime u Gugl pretragu, na prvom mestu izašla je poruka od Aleksa, tj. njegov oglas za traženje posla u kom piše:
Pretraživanje svog imena je zabavno, ali je zabavno i ukoliko zaposliš mene.
Kada su kliknuli na taj oglas, odveo ih je na njegov portfolio.
Kreirao je oglase za pet kreativnih direktora koji se zovu David Drog, Tony Granger, Gerry Graf, Ian Reichental i Scott Vitrone. Na intervju su ga pozvala četvorica od petorice, dok je ponudu za posao dobio od dva direktora. Sada trenutno radi za kreativnu agenciju za oglašavanje Y & R u Njujorku. Ukupna suma koju je potrošio na Gugl oglase bila je 6 dolara.
Velika zainteresovanost je vladala za njegovim eksperimentom. Preko noći je postao poznat i bio je vest u mnogim emisijama i na TV kanalima.
O njemu je pisao Huffington post, kao i i mnogi drugi poznati online i offline časopisi.
Za potrošenih 6 dolara na reklamu dobio je mnogo više. Pregledi na društvenim mrežama dostigli su brojku od čak 9,4 miliona, imao je 240 miliona web pregleda i čak 4,8 milijardi impresija putem emitovanja. U proseku, Y & R agencija je imala neverovatnih 5,1 milijardi impresija, što je mnogo više nego što imaju neke reklame za čuveni Super Bowl.
Nije loš rezultat za potrošenih 6 dolara, zar ne?
Vaš komentar