Lični razvoj Marketing Usavršavanje

Hubspot sertifikat – za buduće stručnjake inbound marketinga

Ako ste željni znanja kada je internet marketing u pitanju (a to je, uz programiranje, jedna od najunosnijih veština koju možete steći samoobrazovanjem), Hubspot akademija je nešto što ne smete zaobići. Sa jedne strane, mnogo vrednih znanja čeka vas sasvim besplatno i preneće vam ga neki od najboljih stručnjaka u ovoj oblasti. Sa druge, kada sve lepo naučite, dobićete i sertifikat koji će garantovati za vaše znanje bilo gde u svetu, a sam je, takođe, besplatan.

Dakle, nema izgovora da ne izdvojite malo vremena i zasučete rukave.

Zašto je Hubspot sertifikat posebno vredan?

 

HunSpot-sertifikatHubspot je jedan od najeminentnijih brendova u svetu digitala uopšte. Hubspot blog, njihov njuzleter i istraživanja čije rezultate dele, adresa su na kojoj stručnjaci u oblasti internet marketinga iz celog sveta dolaze po najsvežija znanja. Jednostavno, oni su neko kome se veruje i neko ko pokreće priče, predviđa razvoj događaja, deli najbolje savete.

Čuveni su, inače, i po tome što su skovali termin Inbound Marketing, koji je danas opšteprihvaćen, a zapravo obuhvata sve nove vidove marketinga za koje su se javile mogućnosti sa pojavom interneta, suprotne tradicionalnom marketingu.

Dok je nekada marketing značio izaći na ulicu punu ljudi i sa razglasa pozivati sve prlaznike da kupe vaš proizvod, inbound marketing je nenametljiv, ne rasipa resurse, krajnje ekonomično je usmeren samo na one koji predstavljaju potencijalne klijente. I uspeva.

Šta možete da naučite na Hubspot akademiji?

 

Na putu do Hubspot sertifikata imaćete priliku da pređete sve relevantne teme koje se tiču ove oblasti. To je dragoceno znanje za vas bilo da želite da sami promovišete svoj posao ili da se specijalizujete i to radite za klijente.

HubSpot

Kurs je podeljen u 12 oblasti i sadrži preko 4 sata video materijala. Brzinu, tj. tempo rada određujete sami, kako god vam odgovara.

Iako Hubspot sertifikacija postoji već više godina, sam kurs se redovno ažirira najnovijim informacijama. Jasno je, ovo nije oblast zauvek utvrđenih pravila. Možete biti sigurni da ste dobili najaktuelnije podatke i čuli najnovije taktike, a za ubuduće vam ostaje Hubspot blog ili njuzleter da uvek ostanete u toku i prvi čujete šta se novo dešava ili tek sprema u ovoj oblasti. Upravo zbog ovoga Hubspot sertifikat ima ograničen rok trajanja, a po isteku važenja sertifikata imaćate priliku da ponovo polažete, obnovite staro znanje, steknete novo, i dobijete novi, važeći sertifikat.

Kurs se, kao što smo rekli, sastoji od 12 oblasti i tu je da vas nauči svemu što ulazi u sastav Inboud marketinga, od pravljenja lending stranica i majling listi, preko slanja segmentiranih mejlova, pravljenja formi na sajtu i analize ostvarenih rezultata, do vođenja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoja kompleksnijih marketinških strategija.

Kao što smo rekli, odličan je za sve one koji žele da se profesionalno bave digitalnim marketingom, ali i za sve vlasnike manjih biznisa koji imaju vremena i želje da sami upravljaju svojim online prisusvom i marketing strategijama.

Stvarno vredna sertifikacija koja se prepoznaje širom sveta

 

Kurs pokriva osnove inbound marketinga, ali daje i puno sofisticiranih znanja, pa je zbog toga mnogo više od puke formalnosti i tek još jednog bedža na LinkedIn profilu. Potrebno je zaista naučiti sve što se traži da biste položili. Ali, zar cilj nije upravo da nešto naučite.

Prilikom polaganja testa za sertifikat na raspolaganju vam je 75 minuta da odgovorite na 60 pitanja. Ukoliko ne uspete iz prve, imate još dva pokušaja, a ako ni tada ne budete srećne ruke, mogućnost polaganja testa se zatvara na 30 dana. Taman dovoljno vremena da dodatno učite. I naučite.

Nakon položenog kursa, ostaje vam, još jdan korak do sertifikacije.

U pitanju je praktikum: dokaz da ste u svojim marketinškim aktivnostima ostvarili minimum traženih rezultata. Vrlo izazovno za one koji sami upravljaju čitavim marketinškim aktivnostima, ali i odličan povod da što pre zasučete rukave i primenite sveže znanje. U slučaju da ste već deo tima, možete dostaviti rezultate koje je postigla vaša kompanija.

Sve u svemu, jedna sasvim zanimljiva edukativna avantura koja vas neće koštati više od par dobro iskorišćenih dana ili nedelja.

  • Naša preporuka
10

Siže

Čuveni su, inače, i po tome što su skovali termin Inbound Marketing, koji je danas opšteprihvaćen, a zapravo obuhvata sve nove vidove marketinga za koje su se javile mogućnosti sa pojavom interneta, suprotne tradicionalnom marketingu.

Kurs se, kao što smo rekli, sastoji od 12 oblasti i tu je da vas nauči svemu što ulazi u sastav Inboud marketinga, od pravljenja lending stranica i majling listi, preko slanja segmentiranih mejlova, pravljenja formi na sajtu i analize ostvarenih rezultata, do vođenja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoja kompleksnijih marketinških strategija.

Sending
User Review
5 (1 vote)

Dušan Stojanović

Dušan Stojanović je diplomirani filolog opšte književnosti i content writer sa višegodišnjim iskustvom. Profesionalizam, kreativnost i odgovornost su osobine koje je imao zadovoljstvo da razvije kroz saradnju sa nekim od najznačajnijih imena domaćeg web prostora. Autor je bloga Kultivišise.rs

komentar

Klikni ovde da bi postavio komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Preporuka

Ovo vredi znati o ishrani

Nastavimo zajedno samoobrazovanje!

Unesite email adresu za korisne porcije aktuelnog znanja!

Aktivni smo i na Fejsbuku!