Ako ste željni znanja kada je internet marketing u pitanju (a to je, uz programiranje, jedna od najunosnijih veština koju možete steći samoobrazovanjem), Hubspot akademija je nešto što ne smete zaobići. Sa jedne strane, mnogo vrednih znanja čeka vas sasvim besplatno i preneće vam ga neki od najboljih stručnjaka u ovoj oblasti. Sa druge, kada sve lepo naučite, dobićete i sertifikat koji će garantovati za vaše znanje bilo gde u svetu, a sam je, takođe, besplatan.
Dakle, nema izgovora da ne izdvojite malo vremena i zasučete rukave.
Zašto je Hubspot sertifikat posebno vredan?
Hubspot je jedan od najeminentnijih brendova u svetu digitala uopšte. Hubspot blog, njihov njuzleter i istraživanja čije rezultate dele, adresa su na kojoj stručnjaci u oblasti internet marketinga iz celog sveta dolaze po najsvežija znanja. Jednostavno, oni su neko kome se veruje i neko ko pokreće priče, predviđa razvoj događaja, deli najbolje savete.
Dok je nekada marketing značio izaći na ulicu punu ljudi i sa razglasa pozivati sve prlaznike da kupe vaš proizvod, inbound marketing je nenametljiv, ne rasipa resurse, krajnje ekonomično je usmeren samo na one koji predstavljaju potencijalne klijente. I uspeva.
Šta možete da naučite na Hubspot akademiji?
Na putu do Hubspot sertifikata imaćete priliku da pređete sve relevantne teme koje se tiču ove oblasti. To je dragoceno znanje za vas bilo da želite da sami promovišete svoj posao ili da se specijalizujete i to radite za klijente.
Kurs je podeljen u 12 oblasti i sadrži preko 4 sata video materijala. Brzinu, tj. tempo rada određujete sami, kako god vam odgovara.
Iako Hubspot sertifikacija postoji već više godina, sam kurs se redovno ažirira najnovijim informacijama. Jasno je, ovo nije oblast zauvek utvrđenih pravila. Možete biti sigurni da ste dobili najaktuelnije podatke i čuli najnovije taktike, a za ubuduće vam ostaje Hubspot blog ili njuzleter da uvek ostanete u toku i prvi čujete šta se novo dešava ili tek sprema u ovoj oblasti. Upravo zbog ovoga Hubspot sertifikat ima ograničen rok trajanja, a po isteku važenja sertifikata imaćate priliku da ponovo polažete, obnovite staro znanje, steknete novo, i dobijete novi, važeći sertifikat.
Kurs se, kao što smo rekli, sastoji od 12 oblasti i tu je da vas nauči svemu što ulazi u sastav Inboud marketinga, od pravljenja lending stranica i majling listi, preko slanja segmentiranih mejlova, pravljenja formi na sajtu i analize ostvarenih rezultata, do vođenja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoja kompleksnijih marketinških strategija.
Kao što smo rekli, odličan je za sve one koji žele da se profesionalno bave digitalnim marketingom, ali i za sve vlasnike manjih biznisa koji imaju vremena i želje da sami upravljaju svojim online prisusvom i marketing strategijama.
Stvarno vredna sertifikacija koja se prepoznaje širom sveta
Kurs pokriva osnove inbound marketinga, ali daje i puno sofisticiranih znanja, pa je zbog toga mnogo više od puke formalnosti i tek još jednog bedža na LinkedIn profilu. Potrebno je zaista naučiti sve što se traži da biste položili. Ali, zar cilj nije upravo da nešto naučite.
Nakon položenog kursa, ostaje vam, još jdan korak do sertifikacije.
U pitanju je praktikum: dokaz da ste u svojim marketinškim aktivnostima ostvarili minimum traženih rezultata. Vrlo izazovno za one koji sami upravljaju čitavim marketinškim aktivnostima, ali i odličan povod da što pre zasučete rukave i primenite sveže znanje. U slučaju da ste već deo tima, možete dostaviti rezultate koje je postigla vaša kompanija.
Sve u svemu, jedna sasvim zanimljiva edukativna avantura koja vas neće koštati više od par dobro iskorišćenih dana ili nedelja.
Siže
Čuveni su, inače, i po tome što su skovali termin Inbound Marketing, koji je danas opšteprihvaćen, a zapravo obuhvata sve nove vidove marketinga za koje su se javile mogućnosti sa pojavom interneta, suprotne tradicionalnom marketingu.
Kurs se, kao što smo rekli, sastoji od 12 oblasti i tu je da vas nauči svemu što ulazi u sastav Inboud marketinga, od pravljenja lending stranica i majling listi, preko slanja segmentiranih mejlova, pravljenja formi na sajtu i analize ostvarenih rezultata, do vođenja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoja kompleksnijih marketinških strategija.
zato su neki na vreme kupili inbound.rs kao domen 😀