Facebook je u naše živote ušao kao neka vrsta dokolice i postao za manje od jedne decenije neminovnost. Biti pristutan na Facebooku postalo je isto što i biti prisutan u društvu. Danas, baviti se bilo kojim privatnim poslom, podrazumeva i vođenje Facebook stranice, svejedno da li ste automehaničar ili veterinar, imate marketinšku agenciju ili prodajete domaće piliće.
Jednostavno, biti prisutan i „jak“ na Facebooku je previše dragoceno da bi bilo tek tako ignorisano.
Stručnjaci za Facebook? Ma to može svako
Toliki značaj Facebooka, ne samo u poslovanju već i u izgradnji ličnog imidža i održavanja kvalitetnih odnosa sa javnošću, stvorilo je situaciju da se traži i pomoć ljudi koji se na ovoj društvenoj mreži snalaze bolje od proseka.
Sa jedne strane, to su oni koji odlično znaju da naprave privlačan post koji se lajkuje, deli i komentariše.
I jedno i drugo zahtevaju određene veštine. Jedna opcija je da pokušate da ih steknete, druga da zaposlite nekoga da radi ovaj posao za vas. Ljudi sa nipodaštavanjem govore o novim profesijama, ali pogledajte koliko se vaš sveta rapidno menja.
Ako želite da i vi budete postanete Facebook ekspert, postoji način
Krenite od istraživanja na samom vašem Facebook profilu ili u podešavanjima vaše stranice. Mnogo toga će vam se samo od sebe reći. Za sve što vam nije jasno, postoji Facebook for developers (ne, to nije za programere koji razvijaju Facebookov sajt). Svaka nova opcja ovde je predstavljena detaljno, a začudićete se koliko toga još možete saznati o funkcionalnostima o kojima vam se čini da sve znate.
I sada, Facebook je rešio da ode korak dalje. Razvio je program edukacije koji je potpuno besplatan i omogućava vam da naučite sve što je potrebno da postanete pravi profesionalac za najpopularniju društvenu mrežu.
Reč je o Blueprint trening i sertifikacionom programu za brendove i marketare. Iz ugla same kompanije Marka Zakerberga, Facebooku je dobro dok njegovi oglasi rade dobro i dok se slivaju velike sume novca u njih. A da bi to funkcionisalo, potrebni su ljudi koji umeju da ih kreiraju i koji će Facebook koristiti na najbolji način i tako pokazati ostalima šta se sve može postići sa njim.
Blueprint je više od zbirke tekstova i uputstava za korišćenje Facebooka u marketinštke svrhe. Kompanija Facebook ovim programom želi da približi proces i sistem oglašavanja što većem broju ljudi pa je napravila pažljivo organizovan metod edukacije sa testovima, lekcijama i servisom koji vam je na raspolaganju.
Najbolje od svega je što su osnove Facebook oglašavanja zaista jednostavne, a tek nakon njihovog savladavanja počinje zanimljiva igra u kojoj vaša domišljatost i kreativost dolaze do izražaja.
Besplatno do sertifikata koji dodeljuje sam Facebook
Možete odabrati samo oblast koja vas interesuje i u kojoj želite da se specijalizujete ili možete preći ceo kurs i zaslužiti svoj sertfikat.
Kurs je podeljen po oblastima, tj. kategorijama koje se tiču raznih tema: Facebook terminologije, Direct Response marketinga, primera iz prakse, optimizacija kampanja… Tokom rada vaš napredak se prati i uvek imate uvid u njega. Oblasti u kojima ste se slabije snašli možete preći koliko god puta želite.
Kursu možete pristupati i sa desktop računara kao i sa mobilnog telefona, dakle, gde god se nalazite.
Blueprint online kurs je trenutno dostupan samo u verziji na engleskom, ali plan je da se tokom ove godine proširi i na varijante na drugim jezicima. Sastoji se od 35 kurseva.
Najbolje od svega, koliko god da znate o marketingu na Facebooku, zahvaljujući ovom kursu sada ćete moći to da potvrdite i zvaničnim, besplatnim sertifikatom.
Ukoliko želite da edukaciju sprovodite na srpskom, pogledajte Facebook online kurseve Mario Pilara i Ivana Bildija.
Takođe, mnogo korisnih informacija i uputstava na putu da se obrazujete za profesionalno vođenje Facebook stranica i oglašavanje na ovoj društvenoj mreži možete pronaći i u okviru Facebookovog centra za učenje „Learn How“ kao i na sajtu „Facebook for Business“.
A ako nemate vremena za edukaciju, već želite da angažujete dokazane profesionalce na temu Facebook konsultacija ili vođenja vaše strane (komjuniti menadžment), onda posetite ovu stranu.
Oceni članak
-
100%
Siže:
Reč je o Blueprint trening i sertifikacionom programu za brendove i marketare. Iz ugla same kompanije Marka Zakerberga, Facebooku je dobro dok njegovi oglasi rade dobro i dok se slivaju velike sume novca u njih. A da bi to funkcionisalo, potrebni su ljudi koji umeju da ih kreiraju i koji će Facebook koristiti na najbolji način i tako pokazati ostalima šta se sve može postići sa njim.
Vaš komentar